keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kokoontumisajot at Body World’s

Rouva Kuulanen istui kivellä ja kökötti. Tuijotti kelloa. Tuijotti puhelinta. Tuijotti taivaalle ja tuijotti varpaitaan. Tunsi kuinka kevyt pieni ärtymys alkoi hiipiä iholla.

Rouva Kuulanen yritti kiinnostuneena katsella polun toisella puolella kasvavia hortensioita. Tai mitä lie. Ei toiminut. Hän yritti nauttia auringon paisteesta kasvoillaan. Ei toiminut.

Rouva Kuulanen kaivoi vimmastuneena puhelimensa esiin. Myssy-Jannen ”kohta Heurekalla” –viesti oli tullut 15 min sitten. Ketään ei näkynyt. Rouva Kuulanen näpytti Mahti-Mikalle viestin ”Missä h*****ssä te oikein kupestatte!!?” Vastaukseksi tuli ”Kohta siellä”.

Meni 10 minuuttia. Yksinäinen Myssy käveli polkua ylös aurinkolasit silmillään, housut puolitangossa. ”Eikö muut ole vielä tulleet?”. Myssy istui Rouva Kuulasen viereen. Yhdessä he kököttivät. Ja kököttivät.

Juuri kun kökötys alkoi tuntua siltä että kohta saattaisi taas räjähtää, loput jengistä kävelivät suoraryhtisen terhakkaina mäkeä ylös. PikkuMyy, Mahti-Mika, Pikku-Tapani ja Karva-Mikko. Olivat yhtä aurinkoista hymyä. 

Eikä Rouva Kuulanen muistanut enää yhtään, miksi oli niin äkäisenä kököttänyt.



" Pssst .. täällä ei saa kuvata ne vie sut kohta narikkaan ja sit ne heittää sut pihalle.."


"Hei kattokaa - mä olen ILMAN VAATTEITA !!!"


"mRHHHH .. Tekee mieli verta ja lihaa .."

"Ai mun vai..!?"

"Kato mä osaan tehdä mun kielellä näin saatsä sun kielen nenään kato?"

"Siis MÄ oon normaalisti ihan lungi jätkä hei näättekste hei .."


"Ei hermostuta ei vaikka vähän on tässä jo nälkä joo ja mites nää hiuksetkin on nyt näin takussa ja lasit valuu silmille ja vähän muutenkin jotenkin kiristää MISSÄ SE RUOKA VIIPYYYYYYY TILASIN KAKSI ISOA PIHVIÄ KASALLA KASVIKSIA JA PIPPURIA!!!!!?????"

"Joo hei vaan kiva ai tekin kuulitte tän kaiken joo - Oisko teidän pöydässä siellä sermin takana tilaa MULLE, kun en ymmärrä miten näiden tollojen pöytään jouduin ..En tarvii paljon tilaa ja mulle riittää ihan lasten annos olen sillai aika pieni ruokainen??"

Rouva Kuulasen ihanat <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti